äh, kör på en till

UNDER 2011 HAR JAG
Varit ute en hel natt [/]
Sovit under bar himmel [ ]
Ljugit om var du är [ ]
Gråtit mig till sömns [x]
Druckit alkohol [ ]
Varit utomlands []
Haft sex i din egna säng []
Haft nån form av sex [ ]
Blivit kär [x]
Fått mitt hjärta krossat [/ ]
Förlorat en vän [x]
Bråkat med mina föräldrar [x]
Rymt hemifrån []
Haft en pojkvän [x]
Skitit i ett prov []
Tagit droger []
Sovit i samma säng som motsatta könet [x]
Kännt mig extremt ful [x]
Slagit någon []
Lärt känna någon ny [/]
Gjort något jag aldrig gjort förut [?vetinte]
Läst ut en hel bok [x]
Solat solarium [ ]
Blivit hemkörd av polisen mer än 7 gånger []
Jobbat [barnakt?]
Gjort något riktigt galet [/]
Piercat mig (öronen räknas) [ ]
Tatuerat mig []
Badat naken [x, i badkaret]
Sovit en hel dag []
Dygnat []
Varit hos polisen []
Lanat []
Fått en könssjukdom []
Varit på ungdomsmottagningen[ ]
Varit gravid []
Varit sjuk [x]
Baxat [ ]
Varit hos soc [ ]
Varit på begravning [x]
Varit på ett bröllop []
Varit ensam hemma [x]
Haft sex full []
Funderat på självmord []
Kännt så mycket hat för någon [x]
Ljugit [x]
Varit med på tv []
Trott att du är gravid [ ]
Rökt mer än 2 cigg []
Köpt ett husdjur []

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0